Politica de Retur
Magazinul nostru online respecta prevederile Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate, si fara invocarea vreunui motiv, sa returneze produsele cumparate.
Cererea de retur trebuie formulata prealabil in scris in format electronic la adresa de email a vanzatorului sau transmisa prin posta/curier rapid la adresa oferita clientilor pentru corespondenta, oferindu-se detaliile necesare: date client si comanda, probleme intampinate cu comanda, modalitate de retur, cont bancar. Dupa acceptarea returului de catre furnizor, returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, urmand sa primeasca in termen de 14 zile (considerate de la data receptiei produsului returnat la furnizor) contravaloarea comenzii.
Avem dreptul ca atunci cand consideram ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicitam acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului. Este necesara depunerea unei cereri pentru retur, ca prim pas, conform legislatiei in vigoare.
Returul banilor se va face prin virament in cont bancar, fiind cea mai usoara si rapida metoda de plata.
In cazul in care produsele returnate sufera modificari, deteriorari, uzura, nu mai sunt complete sau au elemente ale setului de livrare deteriorate, conform legii in vigoare profesionistul are dreptul de a diminua valoarea sumei rambursate, in urma unei evaluari obiective a produsului returnat, evaluare care nu trebuie sa descurajeze cumparatorul de a face retur. Produsele returnate trebuie sa fie aceleasi care au fost primite, fara a fi inlocuite partial sau total, in aceeasi componenta a setului de livrare. In cazul in care cumparatorul incearca sa aduca prejudicii prin modificarea sau inlocuirea produselor livrate, total sau partial, suntem indreptatiti sa ne adresam autoritatilor competente si sa cerem daune. In cazul in care produsele sunt total sau partial inlocuite returul va fi refuzat.